sunnuntai 17. maaliskuuta 2019

Minä johdatan

Katso, sinä olet kulkenut kivikkoista polkua. Minä tiedän sinun tiesi. Minä olen sinua johdattanut ja sinä olet joutunut valeveljien keskelle ja sinusta on tehty kavalien ihmisten pelinappula.

Mutta nyt minä sanon: sinun kulkusi minä ohjaan uudelle tasaiselle tielle. Sinun ei enää tarvitse olla susien raadeltavana eikä asua valeveljien keskellä. Minä annan sinulle oikeita veljiä ja sisaria, minä avaan sinulle ovia ja johdatan sinut hurskaiden ihmisten ystävyyteen. Sinun ei enää tarvitse olla kenenkään pelinappulana. Sinä saat osaksesi tukea ja hyväksyntää ja sinä voit olla avuksi monille. Minä siunaan sinua ja annan sinun kauttasi siunauksia muille.

Sinä saat kasvaa uskossa. Sinä saat tulla tietoiseksi omasta kutsumuksestasi. Sinä innostut, kun sinä saat päämäärätietoisen elämän ja tiedät, että minä tuen sinua. Minä annan sinulle voiteluni ja sinä saat kantaa hedelmää.

Katso, tämä tapahtuu, odota sitä. Pysy vahvana uskossa. Katso luottavaisin mielin tulevaisuuteen. Vielä sinä saat loistaa ilosta.

Suuri on Jumala! Hän on Jumalamme ajasta aikaan. Hän johdattaa meitä ainiaan. Ps.48:15.