perjantai 1. maaliskuuta 2019

Avaa silmäsi

Lapseni, minä haluan puhua sinulle. Kutsun sinua tulemaan lähemmäksi. Odotan sinun nostavan katseesi ylemmäksi. Älä ole häpeissäsi, älä kulje allapäin. Minä, sinun Herrasi ja Vapahtajasi, tuen sinua. Sinä saat kulkea elämän tietä minun paimennuksessani. Minä ohjaan sinun tiesi ja vien sinut juomaan virvoituksen vettä ikuisista lähteistäni. Sinä saat täyttyä ilolla. Uusi toivo valaisee kasvosi.
Sinä saat tuntea läheisyyteni ja voimani. Katso, minä puhun sinulle sanani kautta. Puhun sinulle myös unissa. Opettele ymmärtämään niitä. Teroita korvasi, niin saat kuulla rakkauden sanoja. Minä lähetän sinun luoksesi palvelijani ja hän tuo sinulle minun erityisen lahjani – ota se vastaan. Sinulle se on tarkoitettu, koska olet arvokas minun silmissäni. Tiedä, että olet ihana ja kaiken rakkauteni arvoinen.

Minä kasvatan sinua kuin omaa tytärtäni, koska olet minun silmissäni ainutlaatuinen. Minä hoivaan sinua ja kuljen rinnallasi. Kun sinä rukoilet, minä vastaan. Kun huudat apua, minä riennän tykösi. Kun sinulla on jano, minä avaan sinulle lähteeni ja sinä saat juoda. Kun sinä väsyt, minä nostan ja kannan. Kun ihmiset nousevat sinua vastaan, minä suojaan sinua kuin kilpi.

Kun kuljet vesien halki, minä olen sinun kanssasi, kun virtojen poikki, ne eivät tempaa sinua mukaansa, kun astut tulen lävitse, sinä et pala eikä liekki sinua polta. Jes.43:2.