sunnuntai 3. maaliskuuta 2019

Kaipaan sinua

Lapseni, minä seuraan sinua katseellani ja olen tyytyväinen näkemääni. Sinä olet oppinut palvelemaan minua ja sinusta on kasvanut sydämen kristitty. Sinä olet saanut armon kasvaa vauvakristitystä opetuslapseksi. Mutta sinulla ei ole varaa jäädä paikoillesi. Sinun tulee mennä eteenpäin. Sinun tulee palvella muita eikä elää itseäsi varten. Sinun tulee käyttää aikaa minun kanssani eikä vain ystäviesi kanssa. En halua jäädä toiseksi elokuvien ja tv:n takia. Sinun tulee varata aikaa minulle. En voi puhua sinulle, jos et hiljenny sanani ääreen. En voi lahjoittaa sinulle aarteitani, ellet elä rukoillen. Minä kaipaan sinua ja haluan seuraasi. Viihdyn kanssasi. Olet minulle rakas.

Niissä, jotka ovat minua lähellä, minun pyhyyteni tulee näkyviin, ja koko kansa saa oppia tuntemaan minun valtani ja voimani. 3.Moos.10:3.

Haluan, että sinä elät minua lähellä ja minä saan sinun kauttasi ilmaista itseäni niille ihmisille, joiden keskelle minä sinut lähetän. Sinun elämäsi tunnuslause tulisi olla: Mutta minun onneni on olla lähellä Jumalaa, minä turvaan Herraan, Jumalaani, ja kerron kaikista hänen teoistaan. Ps.73:28. Tule siis pyhäkkööni, tule rukousalttarille. Tule sanani ääreen. Etsi kasvojani, elä ensirakkaudessa. Erottaudu tämän ajan eksyttävistä hengistä, leväperäisyydestä, pinnallisuudesta ja itsekeskeisestä elämäntavasta ja antaudu minun palvelukseeni. Katso, sinä olet kutsuttu elämään pyhää elämää. Sinua ei ole kutsuttu olemaan keskiverto ihminen, joka menee virran mukana.

Katso, minä palkitsen sinut runsaasti. Minun lähelläni sinä saat olla onnellinen.