perjantai 17. huhtikuuta 2020

Jumalan vaunut

Poikani: sinulla on edessäsi kynnys, joka sinun pitää ylittää. Sinä voit nousta sille, kun sinä palvelet minua kaikesta sydämestäsi, sielustasi ja mielestäsi. Ja sinä huomaat, että se kynnys on astinlauta ja sen kautta sinä nouset vaunuihin. Sinä nouset Jumalan vaunuihin, jotka vievät sinua eteenpäin ja sinä pääset uudelle tasolle hengellisessä elämässäsi ja palvelutyössäsi. Katso, minä olen varannut sinulle hyviä tekoja, että sinä vaeltaisit niissä. Ja minä annan siunaukseni niin, että sinun vaivannäkösi kantaa hedelmää – ikuista hedelmää.

…kun Jaakob näki vaunut, jotka Joosef oli lähettänyt häntä hakemaan, hänen henkensä elpyi. 1.Moos.45:27.

Tyttäreni: Sinä saat synnyttää lapsia seurakuntaan, saat äitinä olemisen riemun, imettämisen ilon. Minä annan sinulle lapsia ja äitiyden onnen. Sinun lapsesi tuntevat olonsa turvalliseksi hoidossasi ja sinä saat kasvattaa heidät suuriksi – miehiksi ja naisiksi. Sinä ravitset heitä nyt maidolla, mutta tulee aika, kun sinä ruokit heitä vahvalla ruualla ja he oppivat pärjäämään. Minä iloitsen näistä lapsista ja kuinka minä iloitsenkaan, kun katselen sinua, joka olet niin kaunis silmissäni, juuri sellaisena kuin olet: suojelevana emona, lapsesi puoleen kumartuneena – äitinä, joka hoivaa pienokaisiaan.

Hän turvaa hedelmättömälle naiselle kodin, antaa hänelle lapsia ja äitiyden ilon. Halleluja! Ps.113:9.