torstai 21. helmikuuta 2019

Se näyttää esteeltä

Katso, sinun edessäsi on este, joka tukkii sinun tiesi. Se näyttää sinun silmissäsi ylitsepääsemättömältä esteeltä ja koet kiusausta kääntyä ympäri ja palata takaisin. Sinä haluat etsiä uuden reitin eteenpäin, koska edessäsi on korkea aita. Sinä olet jo alkanut rukoilla, että minä ohjaisin sinua toisaanne. Mutta katso: ei sinun edessäsi ole aitaa eikä muuria, vaan ovi. Se on suljettu ovi, mutta ei lukossa.

Tarvitset rohkeutta, tarvitset uskoa. Luota minun mahdollisuuksiini. Minä olen sanonut: Kolkuttakaa, niin teille avataan. Matt.7:7 (Luuk.11:9). Lupaanko minä ja peruutanko sanani? Ei, vaan ohjaan sinua uskon tielle. Jos et pääse eteenpäin, kolkuta siis ja minä avaan. Minä avaan sinulle tien korpeen (Jes.43:19 KR33), minä avaan sinulle suljetut ovet (Jes.45:2). Aina kun kaipaat ihmettä tapahtuvaksi, pyydä sitä. Minä teen ihmeitä joka päivä, minä annan armoni ja laupeuteni jokaisen palvelijani hyväksi, kun he hädässään kääntyvät minun puoleeni. Sanon sinulle saman kuin Tuomaalle: Älä ole epäuskoinen, vaan usko! Joh.20:27.

Minä olen avannut tämän oven sinulle. Nyt sinä voit vain työntää sen auki ja sinä saat mennä eteenpäin suorinta reittiä. Ole rohkea ja astu sisään minun mahdollisuuksiini. Minä turvaan sinulle tasaisen tien. Ja kun minä avaan, ei kukaan sulje (Jes.22:22, Joh.3:7).