lauantai 16. helmikuuta 2019

Hylätylle

Lapseni, minä näen, että sinua on kohdeltu huonosti. Sinut on hylätty ja jätetty yksin. Sinulla on ollut vaikeata muutenkin, kun sinulta on otettu pois läheinen ihminen. Silti sinä olet kaiken keskellä kantanut vastuuta toisista. Sinun itsetuntosi on haavoilla.

Mutta nyt sanoo sinulle Herra, sinun Jumalasi, näin: minä lohdutan sinua ja vien sinua kohti valoisampaa aikaa. Sinä saat uusia ystäviä ja sinä saat uuden elämänhalun. Minä kannan sinua vaikeuksien yli. Kuuntele minua ja ime sisääsi minun sanani vahvistavaa voimaa. Kasvata uskosi pääomaa. Sinun tulee elää uskosta. Odottaa minun hyvyyteni ilmestymistä. Viivy rukouksessa.

Katso, minä olen hyvä. Minä olen pitänyt sinusta huolta ja minä turvaan sinun tulevaisuutesi. Minulla on varattuna sinulle paljon hyviä lahjoja. Kuule minua, sanoo Herra.

Niin minä olen tehnyt ja niin yhä teen, minä nostan ja kannan ja pelastan. Jes.46:4.