keskiviikko 17. lokakuuta 2018

Sinä olet valinnut hyvän osan

Katso, minä tunnen sinut, sinä olet minulle rakas. Kun sinä laulat kiitosta minulle, minä lahjoitan sinulle läsnäoloni. Minä riemuitsen kanssasi, kun sinä ylistät minua. Odotan innolla yhteisiä hetkiämme, kun sinä laulat ja soitat minulle ja tuot esiin sydämesi kauneuden ja sielusi balsamin tuoksun.

Haluan ilahduttaa sinua, rakas lapseni, hyvyydelläni. Kun vihollinen hyökkää sinua vastaan, minä ojennan käteni ja pelastan sinut pahan vallasta.

Minä lahjoitan sinulle viisautta. Minun Pyhä Henkeni ottaa Kristuksen omasta ja antaa sinulle kaikenlaista ymmärrystä, neuvoa ja johdatusta. Sinä saat säteillä Kristuksen kirkkautta ympärillesi.

Minä puen sinua uuteen voimaan ja sinä saat täyttää ne hyvät teot, jotka minä olen sinulle valmistanut, tuoreessa Hengen voitelussa. Ihmeet ja merkit seuraavat askeliasi. Vihollisesi joutuvat häpeään ja luikkivat pakoon.

Herra on sinun turvakalliosi, ei sinun tarvitse pelätä mitään pahaa. Sinä saat kukoistaa, olla hedelmällinen vielä vanhanakin. Sinä saat asua minun temppelini esipihoilla, minun armosiipieni suojassa kaiken ikääsi.

Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Minä tunnen omani ja minä pidän sinusta huolen. Katso, ettei kukaan vie voitonseppelettäsi.