sunnuntai 2. helmikuuta 2020

Armon lähettilääksi

Katso lapseni, minä haluan viedä sinua täydellisen muodonvaihdoksen läpi, jotta sinusta tulisi se taivaallinen olento, joksi sinun on määrä muuttua. Sinä olet saanut syntyä ihmisen lapseksi ja sinun tulee nyt syödä paljon Jumalan sanan ravintoa, kun sinä kerran olet uudestisyntynyt Jumalan lapseksi. Sinä keräät ravintoa sieluusi niin kuin perhosen toukka kerää itseensä ravintoa, kun se syö ravintokasvinsa lehtiä. Sinun tulee kuulla Jumalan puhetta, sulauttaa sanaa itseesi ja kasvaa.

Minä vien sinut kotelovaiheeseen ja sinä joudut pimeään, sinä päädyt suureen ahdinkoon, sinun tulee mennä kuolemankin läpi, mutta minä nostan sinut ylösnousemuselämään. Kun sinä uudistut, kun sinä vaihdat muotoa ja sinusta tulee uusi luomus, sinun persoonasi uudistuu kokonaan ja sinä saat levätä armon auringossa.

Sinä et saa tätä kaikkea aikaan omin avuin. Minä teen sinussa tätä muodonvaihdosta, minä annan sinulle siivet. Minä nostan sinut lentoon. Nyt sinun tehtäväsi on ainoastaan syödä ja juoda. Sinun tulee koota runsaasti ravintoa itseesi, jotta sinulla on täydet edellytykset muuttua. Katso, en minä jätä sinua ilman Jumalan sanan ravintoa enkä minä jätä sinua pimeään. Sinä saat syödä minun aurinkoni lämmössä, sinä saat ruokaa riittävästi ja kun sinä olet syönyt kyllin, minä vien sinut seuraavaan vaiheeseen.

Luota minuun. Se työ, jota sinussa teen, on monessa suhteessa salattua. Ihmisen järki ei sitä ymmärrä eikä ihmisviisaus sitä ohjaa. Vaikka sinä et näe mitään muutosta juuri nyt, ei sinun pidä epäillä. Minä olen sinun kanssasi ja huolehdin sinun kasvustasi ja kehityksestäsi. Minä olen sinun isäsi ja minä kasvatan sinua niin kuin isä kasvattaa lastaan.

Katso lapseni, kun aika on, sinä saat muuttua. Sinä saat ihmetellä, mitä sinusta tulee. Sinä saat hämmästellä, millaiset siivet sinulla kerran on. Odota siis ja ole kärsivällinen. Sinun vihamiehesi väheksyvät sinua nyt, he syyttävät ja panettelevat sinua, mutta tulee aika, kun heidät vaiennetaan. He joutuvat häpeään, sillä minä rakastan sinua ja vien sinut kunniaan. Sinusta tulee minun armoni lähettiläs. Sinusta tulee kirkkauden olento ja sinä saat uuden nimen.