maanantai 11. marraskuuta 2019

Teroita korvasi

Kuule, lapseni:

Minä näen sinun kipusi ja tiedän tuskasi
Sinä olet minulle rakas
Minä lohdutan sinua ja hoivaan sinua
Minä parannan sinut sinun haavoistasi
Sinun ei pidä pelätä

Minä kuljen sinun kanssasi tätä tietä
Minä valaisen sen sinulle
Minä tuon sinun luoksesi toisia haavoittuneita
Minä hoidan heitä sinun kauttasi
Sinun ei pidä epäröidä

Minä annan sinulle voimaa huomiseen
Minä kuljen sinun vierelläsi joka päivä
Minä en päästä sinua silmistäni hetkeksikään
Minä vartioitsen sinun askeliasi
Sinun ei pidä murehtia

Minä lohdutan sinua kuin äiti lastaan
Minä pidän sinua sylissäni kuin morsiantani
Minä sivelen sinun haavoihisi balsamia
Minä huolehdin, että sinä paranet
Sinun ei pidä masentua

Minä pyyhin jokaisen kyyneleen sinun silmistäsi
Minä karkotan jokaisen vihollisen kimpustasi
Minä lannistan jokaisen, joka sinua lannistaa
Minä nostan ja kannan ja pelastan
Sinun ei pidä itkeä

Sinä saat nähdä, että minä olen Herra
Sinun Jumalasi
Sinä saat huomata, että minä olen Elämä
Ja minä olen Ylösnousemus
Sinun ei pidä epäillä.