tiistai 29. lokakuuta 2019

Elämässäsi kääntyy uusi sivu

Eteenpäin, sieluni, voimallisesti! (Tuom.5:21)

Sinun tiesi on ollut vaikea ja kivikkoinen – enkö tietäisi sitä? Mutta minä annan sinun elämääsi tulla uuden vaiheen. Minä teen uutta. Sinun elämäsi kirjassa on nyt edessäsi tyhjä sivu. Mutta minulla on kädessäni kynä ja minulla on sydämelläni sanoja, joiden kautta minä kirjoitan sinun elämäsi kirjaan uutta tekstiä. Sinä saat mennä eteenpäin edeltä valmistetuissa teoissa.

Sinun taipaleellasi on ollut erämaata, jotta sinusta tulisi sitkeä, sisukas ja kärsivällinen. Mutta minä voin muuttaa sinun erämaasi lähteitten maaksi ja kutsua sinne monia janoisia juomaan niistä lähteistä. Sinä saat olla minun kanavani – virvoituksen kanavana monille.

Sinä saat paimentaa minun lampaitani. Katso, sinun edessäsi on avoin ovi, se on veräjä, joka vie sinut suurempaan lammastarhaan. Sinä saat nousta uudelle tasolle, saat uuden voiman ja voitelun ja minä käytän sinua. Katso, minun lampaani ovat heitteillä ja paimenta vailla. Sinulla on paljon työtä tehtävänä.

Minä näytän sinulle vihreää valoa. Sinä saat panna uuden vaihteen silmään ja kaasuttaa eteenpäin. Sinä et enää polje paikallaan. Sinä et enää epäröi. Nyt sinä etenet ja sinä saat iloita kaikesta edistyksestä, mitä elämässäsi tapahtuu.

Minä hoidan sinua terveeksi niistä haavoistasi, joita matkan varrella on tullut. Minä sivelen niihin sellaista balsamia, että kipusi väistyy ja sinä saat elää täysillä. Katso, ilo palaa sinun elämääsi, taakat väistyvät, suru ja pettymys lievittyvät – sinä saat päästä rauhaan ja kokea elämäsi jälleen onnellisena ja rikkaana.

Mutta muista: minulta tulevat kaikki hyvät lahjat. Siunaan sinua ja iloitsen, kun olet kiitollinen!