keskiviikko 12. joulukuuta 2018

Minä käännän sinun kohtalosi

Katso lapseni, ei sinun tarvitse olla murhemielellä, vaan sinä saat luottaa minuun ja minun hyvyyteeni ja armooni, joka on runsas. Luota minuun ja minä annan sinulle tulevaisuuden ja toivon. Minä vapautan sinua kaikista niistä kärsimyksistä, joita olet saanut kokea (Ps.34:20). Minä autan sinua ja tuen sinua vahvalla käsivarrellani ja pidän sinut pystyssä. Sinun ei tarvitse murehtia.

Katso lapseni, sinä kapuat nyt vuoren rinnettä ylös. Sinä joudut ponnistelemaan ja sinua uuvuttaa. Mutta pian sinä pääset vuoren harjanteelle ja koet suuren helpotuksen. Saat katsella aivan uusia näkymiä, lohdullisia tulevaisuuden näkymiä, saat nähdä edessäsi tervetulleen muutoksen. Sinun sydämesi sykkii ja avartuu, kun minä teen sinun elämässäsi hyviä asioita, luon uutta ja johdatan sinua virvoittavien vesien tykö. Sinä saat kulkea tasoitettua tietä ja täyttää ne teot, jotka minä olen sinulle valmistanut. Minä olen valmistanut sinulle sillan kaikkien esteiden yli.

Katso lapseni, minä avaan sinulle uusia ovia. Minä johdatan sinut myyjien luo ostamaan öljyä lamppuusi ja sinä saat tankata säiliösi täyteen. Sinä saat uuden voitelun. Katso, minä tuon sinun yhteyteesi uusia veljiä ja sisaria. Katso, se uusi yhteys sisältää paljon minun hyviä lahjojani. Se uusi yhteys on kuin lähde, josta pulppuaa raikasta vettä. Sinä saat virkistyä ja iloiten ammentaa vettä pelastuksen lähteestä. Sinä saat siitä lähteestä juottaa muitakin. Sinä saat ihmetellä, mitä minä teen, kun minä sinua siunaan. Kiitosmieli täyttää sinut ja sinä saat palkan kaikesta vaivannäöstäsi ja lohdutuksen kaikista vastoinkäymisistäsi.

Katso lapseni, nämä asiat tapahtuvat pian. Ole kestävä ja rohkea, sillä kaikki muuttuu paremmaksi. Katso, sinun ilon päiväsi on ihan ovella, sinä riemuitset ja iloitset kaikesta, mitä minä teen.

Kun Herra käänsi Siionin kohtalon, se oli meille kuin unta. Silloin suumme hersyi naurua ja riemu kajahti huuliltamme… Jotka kyynelin kylvävät, ne riemuiten korjaavat. Jotka itkien menevät kylvämään vakkaansa kantaen, ne riemuiten palaavat kotiin lyhteet sylissään. Ps.126:1,2,5,6.