keskiviikko 11. joulukuuta 2019

Jumalan uskollisuus

Katso, tämä aika on paha. Näethän, kuinka jumalaton aika tämä on ja jumalattomuus vain valtaa alaa. Tiedä siis, että ihmisten uskonelämäkin menee monella suunnalla alamäkeä ja sydämet kylmenevät. Mutta sinä, minun rakkaani, tartu kiinni viittani liepeeseen, tartu kaksin käsin äläkä hellitä.

Katso, yö on tulossa. Pimeä laskeutuu kansojen ylle. Minä nostatan myrskyn ja kuritan kansakuntia. Mutta sinä voit elää kaiken tämän keskellä hurskaasti ja jumalisesti. Muista Paavalin sanat:  
Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä. (1.Tim.6:12 KR38).

Minä olen sinun kanssasi enkä jätä sinua. Minä teen sinusta kansani koettelijan ja sinä saat punnita heidät. Minä kutsun sinua, kun aikasi on, ja sinä saat tulla eteeni ja antaa todistuksesi.

Muista, mitä minä olen luvannut uskollisille. Pidä minun sanani ja palvele minua kaikesta sydämestäsi, mielestäsi ja voimastasi. Sinä saat tulla tuntemaan minut ja tietämään, että minä olen
Herra, sinun Jumalasi. Minä vaikutan sinussa tahtomista ja tekemistä, että sinä voisit sanoa:

Mutta minä laulan sinun voimastasi ja ylistän sinun uskollisuuttasi joka aamu, sillä sinä olet turvani, pakopaikka hädän päivänä. Ps.59:17.